Schiphol op naar Isla - Reisverslag uit Playa El Agua, Venezuela van Thea Verweij - WaarBenJij.nu Schiphol op naar Isla - Reisverslag uit Playa El Agua, Venezuela van Thea Verweij - WaarBenJij.nu

Schiphol op naar Isla

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thea

30 Juni 2007 | Venezuela, Playa El Agua

Hallo allemaal,

Gisteren thuis gekomen van de reis naar Isla Margarita.

Het ging allemaal als volgt:

Donderdag 21 juni zouden we om 11.50 uur vertrekken vanaf Schiphol. Om kwart over negen waren we lekker aan het eten op Schiphol (echt belachelijk want we zaten bij Burger King...).
Op dat moment een oproep gemist van het reisbureau of ik snel wilde terugbellen.. Nou daar kwam het slechtte nieuws we vlogen pas morgen want want we hadden 24 uur vertraging. Ik was woedend! Maar goed wat doe je er aan??? We konden naar de Martinair balie vertelde het meisje van het reisbureau.
Vloekend en tierend naar de balie gelopen. Na een telefoontje van Papa en eentje van Edith dat ik wel rustig moest doen tegen de meiden achter de balie van Martinair had ik besloten om ook maar rustig te doen tegen ze. Een overwinning op mezelf vond ik.

Een technische storing zei de mevrouw achter de balie, lekker makkelijk. Waarschijnlijk, blijkt nu achteraf, hebben ze de luchthavenbelasting niet betaald en mochten we dus niet landen.
De mevrouw achter de balie zei maar jullie wonen dichtbij dus kunnen wel naar huis gaan. Naar huis zei ik???? Dat dacht ik niet ik heb namelijk vakantie.
We kregen een hotel aangeboden op kosten van Martinair in Hoofddorp, Crowne Plaza. Daar konden we echter pas vanaf 2 uur terecht en kregen dan voor € 20 bonnen om wat te drinken en/of te eten op Schiphol.
Het was wel een super goed hotel een kamer kostte € 290 dus dat hadden we er toch weer uitgesleept. En tevens kregen we een diner en ontbijt erbij. Er was een zwembad en sauna aanwezig.
Eerst lekker geshopt in Hoofddorp en de koffers dus nog zwaarder....
Daarna gezwommen en in de sauna geweest, vroeg gaan slapen des te eerder konden we weer naar Schiphol en dus naar Isla!

De dag erna om 9 uur de shuttle bus van het hotel gepakt naar Schiphol. Daar hadden we nog 1,5 uur vertraging en dat maakt de totale vertraging van 25,5 uur.
Maar goed die 1,5 vonden wij nu natuurlijk niet veel meer en we gingen dus we waren al lang blij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Playa El Agua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2007

Isla Margarita

30 Juni 2007

Schiphol op naar Isla
Thea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 5099

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: